Klachtenjaarverslag

Klachtenjaarverslag

Spectrum Begeleiding doet er alles aan om zo professioneel mogelijk te handelen. Welzijn van onze cliënten staat bij ons hoog in het vaandel. Helaas kan het toch een keer gebeuren dat een cliënt of een medewerker niet tevreden is. Binnen spectrum begeleiding kan er op verschillende wijzen klachten ingediend worden. In het klachtenreglement onder het kopje klachten staat beschreven op welke wijze een klacht ingediend kan worden.  Alle klachten nemen wij uiterst serieus en proberen hiervan te leren. Jaarlijks stellen wij een klachtenjaarverslag op. In dit verslag staat beschreven hoeveel klachten er zijn ingediend. Per klacht wordt beschreven wat de klacht inhoudt, wat de afhandelingstermijn is, op welke wijze de klachten zijn afgehandeld, de wijze van communicatie en opvolging van de klachten en welke verbetermaatregelen naar aanleiding van de klachten zijn genomen. 

2021

In het kalenderjaar 2021 heeft Spectrum begeleiding geen klachten ontvangen.